ניהול לידים – היום עושים את זה עם מערכת CRM

ניהול לידים הוא בין תחומי הפעילות העסקיים, בהם המחשוב עשוי לתרום במיוחד. זאת, בעיקר במסגרת מערכות CRM. מה הוא ניהול לידים יעיל? כיצד הדבר מתבטא בעולם ה-CRM? ובמה יסייע לכם במיוחד הפתרון של חברת הוליסטיק?

ניהול לידים יעיל – המפתח להגעה ללקוחות

עסק ממוצע זקוק ללקוחות ומתחיל את דרכו מהשגת לקוחות ראשונים. ללא לקוחות, אין מכירות ואין רווחים. לידים הם לקוחות פוטנציאליים ומובן שאת המידע עליהם חשוב לשמור היטב ובמדויק. בעיקר, חשוב לפעול לפיו ביעילות, בכדי להפוך לקוח פוטנציאלי ללקוח משלם. ניהול מידע זה והפעולות אשר מתרחשות סביבו, צריך כמובן להתבצע באופן מסודר ושיטתי. חשוב להזכיר, שכשם שניהול לידים איכותי הוא פוטנציאל להשגת לקוחות, ניהול גרוע הוא פוטנציאל לאיבוד לקוחות ואף לפגיעה במוניטין. כאשר עסק מוצף בלידים ולא מטפל בכך היטב, הוא עלול גם לפספס לקוחות טובים וגם להשאיר רושם לא מקצועי על לקוחות שאיתם הוא מתחיל באינטראקציה.

חשיבות הניהול הממוחשב

רשמת על פתק שם של לקוח פוטנציאלי? אדם שמתעניין במוצריכם התקשר ומאחר שלא היית פנוי לדבר, הבטחת שתחזור למספר ממנו הוא התקשר? טוב ויפה, אלא שעסק אשר מטפל בלידים רבים באופן קבוע, לא יכול להתנהל רק בשיטות ידניות ומאולתרות כאלה. מערכת ניהול לידים אפקטיבית תמצאו בין השאר במסגרת הפתרון היעיל לניהול העסק של הוליסטיק, אשר מבוסס על ZOHO CRM. מערכת כזו, מביאה את כל יתרונות עולם המחשוב המודרני, אל משימת ניהול הלידים העתיקה והחשובה.

ניהול לידים - היום עושים את זה עם מערכת CRM

כיצד המערכת של הוליסטיק יכולה לסייע

לידים הופכים בהמשך ללקוחות קבועים והם באופן טבעי, מהווים חלק מכלל ניהול קשרי העסק עם לקוחותיו. במילים אחרות – מתאים מאוד לנהל זאת, במסגרת מערכת ניהול קשרי לקוחות. ואכן, ניהול לידים באמצעות המערכת של  Holistic CRM יאפשר לכם בין השאר:

ניהול לידים מסודר

ריכוז כל המידע על הלידים במקום אחד, אשר מאפשר שליפה מהירה בשעת הצורך (עבור נציגי מכירות למשל). זאת, כולל שמירת היסטוריית האינטראקציה עם הלקוח והסטאטוס הנוכחי בו נמצא כעת כל ליד.

למצות את הקיים

לא להפסיד הזדמנויות כשמציגים לידים, עקב התנהלות בלתי יעילה. צמצום ואף מניעת מצבים, שבהם לידים מטופלים באופן גרוע, מאחר שהם נופלים בין הכיסאות בתהליך, מחוסר זמן או מכל סיבה אחרת.

חסכון בזמן – מחשוב פעילויות שונות, מביא בדרך כלל לחסכון בזמן וכך הדבר גם בנושא ניהול הלידים. למשל באמצעות ניתוב יעיל יותר של הלידים בתוך העסק.

ניהול משימות

מערכת ניהול הלידים של הוליסטיק מסייעת גם בניהול יעיל של משימות שונות (בהקשר ניהול הלידים), כולל ניהול פגישות. מדובר בכלי יעיל לניהול העסק שיכול לסייע לכם להתייעל באופן משמעותי.

ניתוח מידע

ניתוח של המידע הרב שמצטבר על הלידים, בהקשר פעילויות שיווק ומכירות. למשל, באמצעות המידע מאיזה מקור הגיע כל ליד. אין ספק שהטכנולוגיה בהחלט יכולה לעזור לכם בתחום השיווק, ולכן כדאי להשתמש באופציות השונות העומדות לרשותכם.

שיפור תחרותיות

התייעלות כזו, תביא בהכרח לשיפור התחרותיות. בהקשר זה, כדאי לקחת בחשבון כי כלי מחשוב מתקדמים כאלה נמצאים בשימוש, גם אצל חלק ממתחריכם. כך שיש כאן גם היבט של חיפוש יתרון עסקי, אבל גם היבט שלא כדאי להתעלם ממנו, של לא להישאר מאחור.

הגדלת רווחיות

כל התועלות האלה, יבואו לידי ביטוי בסופו של דבר גם בשיפור הרווחיות של העסק.

לסיכום

מאחר שכל עסק ממוצע במילא מנהל לידים וגם עוסק בניהול קשרי לקוחות, מומלץ לעשות את שני אלה באופן ממוחשב ומוטב ביחד. במילים אחרות – במערכת CRM איכותית אחת.

שאלות בנושא ניהול לידים – היום עושים את זה עם מערכת CRM

ניהול לידים - היום עושים את זה עם מערכת CRM
נגישות
גלילה לראש העמוד