כלים לניהול עסק

ניהול עסק היא משימה לא פשוטה שכוללת מחויבויות רבות, מטלות וניהול עובדים אפקטיבי. בכדי לנהל עסק מצליח יש להשתמש בשירותים וכלים ייחודיים שתפקידם לייעל את העבודה ולהפוך את ניהול העסק למשימה קצת פחות מאתגרת. אז אחרי שאבזרתם את המשרד בציוד רלוונטי, עדכנתם את הרשויות על העסק שלכם, הקמתם חשבון בנק עסקי וגייסתם עובדים – הגיע הזמן להכיר את הכלים שיעזרו לכם להפוך את העסק למצליח.

אנשים עובדים עם מחשב נייד

חייגן

אם לעסק שלכם יש מוקד טלפוני המקבל פניות מלקוחות החברה, כדאי לכם לשקול שימוש בחייגן. החייגן מפיק שיחות יוצאות ומכניס אותן למערכת בתור שיחות נכנסות, כך למעשה אין צורך לחייג ללקוחות באופן ידני. את שיחות הטלפון שהנציג אמור לבצע ביום ספציפי, הוא יקבל כרשימה מסודרת. החייגן האוטומטי למעשה מקשר בין הנציג לבין הלקוח, מייעל את העבודה וחוסך זמן יקר.

מערכת CRM

מערכת זו יעילה עבור ניהול לקוחות אפקטיבי, כך שהיא מאפשרת לאחד את כל נתוני הלקוח במקום אחד. ניתן לתעד את השיחות עמו, תשלומים, חובות ופעולות שבוצעו עבורו. כיום קיימות מערכות CRM שונות לכן כדאי להכיר את הפונקציות הייחודיות של המערכת ולבחור במערכת העונה על דרישתכם.

מערכת דיוור

בכדי לנהל רשימת תפוצה מסודרת ולשלוח ללקוחות שלכם עדכונים שוטפים בנוגע לחידושים האחרונים בחברה, מוטב להיעזר בשירותיה של מערכת דיוור שתחסוך לכם זמן רב בשליחת מיילים אחידים לנמענים מרובים. המערכת מאפשרת שליחת מסרים בזמן קצר במיוחד ובו זמנית, כמו כן, תוכלו לקבל משוב בנוגע למסרים ולדעת האם הלקוחות פתחו את המיילים שלכם או נכנסו ללינקים ששלחתם להם.

ניהול משימות

כשאנחנו מתכננים את תכנית המשימות החודשית\השבועית של החברה אנחנו לרוב מסכמים זאת במסמך מסודר. אך המסמך הזה אמנם מציג בפנינו את כל הדברים שיש לבצע אך אינו מסדר עבורנו את המשימות, מעבר לזה, אנחנו לא תמיד יודעים אילו פעולות בוצעו על ידי העובדים ומה קצב העבודה שלהם. מערכות לניהול משימות עשויות לסייע לכם בניהול המשימות ומעקב אחרי ביצוען. תוכלו לראות מהן המשימות היומיות של כל עובד ומהי התפוקה שלו ביחס אליהן.

שעון נוכחות לעובדי החברה

מעקב אחרי שעות העובד יכול להיות מתיש ומתסכל. במקום לרשום באופן ידני בטבלאות אקסל שעות כניסה ויציאה תוכלו להיעזר במערכות ייחודיות לתיעוד נוכחות העובדים. ניתן לצפות במהלך החודש בכמות השעות של כל עובד, לדעת האם העובדים נמצאים במשרד שעות רבות או שלא מגיעים למכסת השעות החודשית.

רשתות חברתיות

הרשתות החברתיות בדגש על פייסבוק ואינסטגרם יכולות לסייע לכם באופן משמעותי בקידום העסק ובגישה לקהל יעד חדש. שיווק באינטרנט ידוע כשיווק יעיל במיוחד, באמצעות קידום אורגני או קידום ממומן ניתן להרחיב את מעגל הלקוחות של החברה ולשמר את הלקוחות הקיימים. עדיף לרכוש את שירותיו של מנהל רשתות חברתיות מקצועי, שכן תפעול עמודי פייסבוק ואינסטגרם אינו דבר שיש להקל ראש לגביו. כמו כן, שקלו בניית אתר מקצועי לעסק, בו תוכלו לשתף במאמרים מקצועיים בתחום.

 

כל הכלים המצוינים לעיל מומלצים לניהול עסק מאחר והם עשויים לחסוך בזמן יקר, לאפשר עבודה יעילה ואפקטיבית ולהביא את העסק להצלחה.

שאלות בנושא כלים לניהול עסק

כלים לניהול עסק
נגישות
גלילה לראש העמוד