חוסכים זמן ואנרגיה – מהי מערכת ניהול משימות וכיצד תבחרו את המתאימה ביותר לעסק שלכם?

דבקות במשימה מהווה הרגל נפלא. אבל מה עושים אם יש עוד משימה חשובה לקדם? ועוד אחת שלא סובלת דיחוי? ונוספת, שאין לכם ברירה אלא לטפל בה עד מועד מוגדר, שלא אתם בחרתם? מה גם, שאין מספיק שעות ביממה? ובכלל, אין די משאבים לטפל בכל הדברים בצורה היסודית שהייתם רוצים לעשות זאת. במילים אחרות – כיצד עסקים מתמודדים, עם האתגר הקבוע של ניהול אינספור משימות במקביל? מערכת ניהול משימות היא תשובה בולטת לכך ותשובה מצוינת! אם אתם מנהלים עסק, מה כדאי לכם לדעת עליה?

מערכות ניהול משימות, בתמצית

מה זו משימה? משימה עשויה להיות דבר פשוט ביותר. בהקשר עסקי, היא גם עשויה להיות תהליך מורכב למדי, אשר מחייב שיתוף פעולה מסובך בין גורמים רבים. העברת מסמכים בין הגורמים השונים, אישורים לשלבי התהליך השונים ועוד. באמצעות מערכת ניהול משימות ניתן לתת לכך מענה מצוין. מערכת כזו, משמשת כמקור המרכזי בעסק, לתיאום בכל הנוגע לקידום המשימות השונות. כמובן, מדובר במערכות אשר מסוגלות לטפל באוסף רחב ומשתנה של משימות כאלה, בכל זמן נתון. מערכות ניהול משימות מתאפיינות בתכונות מפתח חשובות רבות. אלה כמה דוגמאות בולטות לתכונות כאלה:

  • גמישות – כל עסק עומד בפני משימות שמיוחדות לענף בו הוא פועל. כמו כן, משימות אלה מושפעות כמובן מאופיו של העסק הספציפי וממצבו בכל נקודת זמן. המשמעות המעשית לכך, היא שאם מנסים לנהל זאת באמצעות מחשב, חייבים גמישות.
  • ניהול משתמשים והרשאות – מערכת ניהול משימות חייבת לנהל היטב את המשתמשים המורשים במערכת. גם לשם הסדר הטוב וגם לשם האבטחה, כולל הגדרת הרשאות שונות לניהול ולגישה.
  • שיתופיות – כמו כן, דרושה היכולת לנהל משימות בהן מעורבים עובדים ומנהלים רבים. כלי ניהול משימות מאפשרים תיאום יעיל בין גורמים אלה, תוך שיתוף מידע ומסמכים ועדכון (במידת הצורך) בהתקדמות המשימות.
  • אוטומציות – היכולת לבצע פעולות שונות במערכת באופן אוטומטי. למשל, כאשר משימה מסוימת הוקצתה לעובד מסוים, המערכת תשלח לו אימייל עדכון בנידון.

התרומה לעסקים

למערכות ניהול משימות, יש באופן פוטנציאלי לתרומה עצומה לעסקים. אלה כמה דוגמאות לתועלות, אשר ביחד מביאות לכך:

 

 

  • ייעול רוחבי – לפני הכול, ניהול משימות בעסק יהפוך בעזרת מערכת ייעודית, ליעיל ככל הניתן. מאחר שמשימות באשר הן מהוות חלק מרכזי כל כך בפעילות עסקים, הדבר יוביל להתייעלות רוחבית ניכרת.
  • צמצום טעויות – פחות כפילויות במידע ותהליכים. פחות בלבול וטעויות.
  • חסכון במשאבים – הייעול וצמצום הטעויות, מתבטאים גם בשימוש משופר במשאבים שעומדים לרשות העסק.
  • ניהול זמן – באופן מיוחד, בולט היבט התרומה לניהול הזמן. מה שניתן לבצע אוטומטית, מערכת זו תבצע בעצמה. מה שעובדים צריכים לבצע, ינוהל באופן מוקפד ושקוף מתמיד. שיתוף הפעולה ישופר בין כולם. כל זאת, מוביל בהכרח לשיפור ניכר מבחינת ניהול זמן.

כיצד בוחרים? האתר שכדאי לכם להכיר

השוואה בין מערכות ניהול משימות, איננה פשוטה בכלל. למעשה, אלה מערכות מורכבות למדי, כל אחת בפני עצמה. לכן, להשוות אותן היטב, לוקח לא מעט זמן ומאמץ. כיצד מייעלים גם את שלב הבחירה הזה, מבלי להתפשר על איכותו (החיונית!)? דרך אחת להשיג זאת, היא בעזרת אתר השוואות טוב. לכן מומלץ להתרשם מהסקירה בנושא זה, באתר מיסטר ווב טולס (MR WEB TOOLS).

לסיכום

בעלי עסקים תמיד מחפשים אפשרויות התייעלות. אם עוד לא בדקתם לעומק את האפשרות של כלי איכותי לניהול משימות, כדאי לכם מאוד!

שאלות בנושא חוסכים זמן ואנרגיה – מהי מערכת ניהול משימות וכיצד תבחרו את המתאימה ביותר לעסק שלכם?

נגישות
גלילה לראש העמוד