אימון לזוגות

לא מעט פעמים, זוגות רבים מבקשים להתאמן יחדיו על מנת להעניק מוטיבציה אחד לשני בדרך לגוף חטוב ואורח חיים בריא, לכן לאחרונה ניתן לראות זוגות רבים שבוחרים לבצע אימונים זוגיים ומשותפים, כשהם נעזרים האחד בשנייה. מלבד היתרונות הבריאותיים שאימוני הכושר מעניקים, ונוסף למוטיבציה הזוגית, לאימוני הזוגות יש יתרון נוסף – הם מחזקים את מערכת היחסים בין בני הזוג. אז למה אתם מחכים? אספנו לכם כמה רעיונות נהדרים לאימון כושר זוגי שתוכלו להתחיל מעכשיו!

אימון לזוגות

אימוני אגרוף

אחד האימונים הנהדרים ביותר לזוגות הוא אימון אגרוף שמטרתו בין היתר, לעבוד על סיבולת לב ריאה ושרירי הליבה. אם אתם לא מכירים תרגילי אגרוף שונים, תוכלו להיעזר במאמן אישי שידגים עבורכם מספר תרגילים וילמד אתכם את הטכניקה. דרך נהדרת להתמיד באימונים הללו, היא לרכוש שק אגרוף ולמקם אותו במקום נוח בביתכם. כך כשאחד מחזיק את השק והשנייה מבצעת תרגילים ולהיפך, תוכלו להתאמן ואף לדרבן אחד את השנייה להעלות את עצימות האימון מפעם לפעם.

אימון כוח ללא משקולות

לאחרונה, ניתן למצוא ברשתות החברתיות זוגות מתאמנים שמבצעים אימוני כוח משותפים ללא משקולות, כלומר, הם נעזרים במשקל הגוף אחד של השנייה. למשל כשבן הזוג מבצע סקווט, הוא מרים את בת הזוג בידיו כשבמהלך התרגיל היא עובדת על שיווי המשקל שלה. תוכלו לחפש ברשת אחר תרגילי כוח זוגיים שניתן לבצע באמצעות משקל הגוף אחד של השנייה, לראות אילו תרגילים מתאימים לרמתכם ולהתחיל לבצע אימונים משותפים בבית או בפארק. כמו כן, תוכלו לבצע תרגילי התנגדות ייחודיים המתאימים לזוגות.

תרגילי גמישות משותפים

אם אתם רוצים גוף גמיש תוכלו לבצע יחדיו תרגילי גמישות, כשאתם עוזרים האחד לשנייה למתוח את השרירים ולבצע את התרגיל על הצד הטוב ביותר.

אירובי: תחרויות ריצה זוגיות

תחרויות ריצה זוגיות בהחלט יכולות לתבל את מערכת היחסים ולשפר את הקשר בין בני הזוג, כמו גם לתרום לתחרותיות האישית של כל אחד. אם אתם לא בכושר, התחילו לבצע הליכות משותפות מידי ערב ועם הזמן הוסיפו ריצות קלות, כשאתם מגבירים את עצימות האימון מידי שבוע. כשתרגישו מוכנים, תוכלו לערוך תחרויות ריצה זוגיות ולהתנות את הניצחון בעבודות הבית השונות, למשל למנצח\ת יש פטור מהדחת כלים למשך יומיים, או מהכנת ארוחת ערב.

איך מתחילים?

בכדי להתאמן יחדיו מומלץ בהתחלה להיעזר במאמן כושר מקצועי שיסייע לכם לבנות תכנית אימונית מתאימה, הרלוונטית לרמת הכושר הגופני שלכם. כמו כן, מאמן כושר מקצועי יעזור לכם לבצע את התרגילים בצורה נכונה, תוך הבנת הטכניקה, כך תוכלו להימנע מפציעות ספורט נפוצות. מלבד זאת, אם אתם לא נוהגים להתאמן באופן כללי, רצוי להתייעץ עם רופא ולוודא שאתם כשירים לאימון גופני. אל תעמיסו על עצמכם אימונים והקפידו ליצור תכנית אימונית שמתאימה לרמת הכושר של בני הזוג, וכמובן, אם אתם מרגישים כאב או עומס על השרירים מוטב להפסיק את האימון ולגשת לטיפול רפואי.

 

אימוני זוגות זו דרך מצוינת לשמור על הכושר, לחטב את הגוף ולטפח את מערכת היחסים. העניקו לעצמכם זמן איכות משותף, ואורח חיים בריא. בהצלחה!

השארת תגובה