אתר האינטרנט שתקימו לבית העסק שלכם יתפקד כתעודת הזהות שלכם בפני הלקוחות הקיימים ובפני אלו המתעניינים בשירותים או במוצרים שאתם מבקשים למכור. אתר אינטרנט טוב צריך לשלב בתוכו כמה דברים: אסתטיקה מרשימה, חוויית שימוש ומהירות תגובה וגם אינפורמציה רלוונטית. על כל אלו תהיה אחראית החברה שתבנה לכם את האתר, וחשוב להבין איך בוחרים את החברה המתאימה ביותר לבניית האתר שלכם (במידה והחלטתם לא לבנות את האתר לבד). מצד אחד, תוכלו לצאת לדרך עצמאית עם חיפוש החברה, אך גם תוכלו להסתייע בהמלצות של קולגות, חברים ובני משפחה שכבר התנסו בשירות שכזה. על מה אין להתפשר? על ניסיון, מקצועיות ומחירים הוגנים.

שריקת הפתיחה: תיק העבודות של החברה

גם אם קיבלתם המלצות חמות מהמעגל הקרוב אליכם ביותר, כדאי שגם אתם תחוו את דעתכם על העבודה של חברת בניית האתרים. בדיקת תיק העבודות של חברה שכזו הינה פשוטה וקלה, שכן כל הנדרש מכם הוא לגלוש מהמכשיר הנייד או מהמחשב האישי באתרים אותם היא בנתה. נסו להתרשם מנראות האתר, מחוויית הגלישה שלכם, מהניווט באתר – ידידותי או סבוך וכדומה. חשוב לדעת כי מהירות הגלישה הינה חיונית שכן מנוע החיפוש "גוגל" אוהב מאד אתרים מהירים, ובהמשך, כשתשקיעו גם בקידום האתר, פרמטר זה ישפיע על הקידום שלכם.

לצד תיק העבודות – הניסיון

לא שבוני אתרים בתחילת דרכם לא יוכלו לבנות עבורכם אתר נפלא, אלא שלא ניתן להמר על טיב השירות שתקבלו בעת שזה מגיע לאתר הבית שלכם. ניסיון של בוני אתרים חשוב בדיוק כמו המקצועיות, המחיר והזמינות אליכם. ככל שהחברה מנוסה יותר, כך היא יכולה לספק לכם שירות מהיר יותר, מדוייק יותר ולהעניק לכם מענה איכותי לכל שאלה ולכל אתגר. מעבר לכך, ככל שהחברה ותיקה יותר, כך אתם גם יכולים ללמוד עליה שישנו קהל לקוחות מרוצה שממשיך להניע את החברה – מה שמשקף בפניכם עד כמה היא חזקה ועד כמה השירות שלה טוב.

בנוסף, חברה טובה של בניית אתרים תדע לבנות אתרים שניתן לקדם אותם אחר כך. קידום אתרים בגוגל הוא קריטי להצלחה של אתר – אחרת זה משול לחנות מאד מושקעת ויפה שנפתחה באמצע המדבר.

האם החברה מציעה שירות המתאים לכם?

כמו כן, חשוב לבדוק את מידת ההתאמה בין השירות שאתם צריכים ובין השירות המוצע על ידי החברה בה אתם מתעניינים. ישנן חברות המתמחות בבנייה מסוימת של אתרים, כמו עמודי נחיתה בלבד, בעוד ישנן חברות המעניקות שירות נרחב ומקיף יותר הכולל את כל מעטפת השירותים ואת כל סוגי האתרים. כך לדוגמא, ישנם אתרים דינאמים יותר שהינם אתרים המתוחזקים על בסיס יומי עם הזנה של תכנים, החלפת תמונות וכדומה.

כבר במעמד שיחת ההיכרות, חשוב לוודא כי החברה יכולה לספק לכם שירות ההולם את הצרכים והמטרות שלכם מהאתר שעתיד להבנות עבורכם. בעת שאתם משקפים את הצרכים שלכם בפני החברה, כדאי להתעניין גם לגבי העלויות הצפויות ולהבין האם מוצעים לכם מחירים ההולמים את התקציב שהגדרתם לפרוייקט מבעוד מועד.

כדאי לקרוא: קורס קידום אתרים (אחרי בניית האתר)

שירות הלקוחות של החברה חשוב כמו המקצועיות שלה

אתר איכותי לא נבנה ביום ולא ביומיים, ולרוב מדובר על תהליך מתמשך שנע בין שבועיים לעד שלושה חודשים. לאורך תהליך בניית האתר אתם עתידים להיות בקשר ישיר עם נציגי החברה, בעיקר בעת שתרצו להעלות רעיונות, להציף הערות והארות. על כן, חשוב שמהצד השני יהיה מי שמעניק לכם שירות איכותי, זמין וסבלני. השירות שאתם מקבלים בשלב ההתעניינות יכול לשקף לכם עד כמה החברה רצינית ועד כמה התוצרים שלה איכותיים. כמו כן, מהירות התגובה שאתם מקבלים על שאלות יכולה ללמד אתכם על מערך השירות, על תודעת השירות ועל הסדר הארגוני בחברה.

 

השארת תגובה