תעלומות, שקרים וטוויסטים: ספרי מתח מומלצים שאי אפשר להפסיק לקרוא

אם נשים רגע יד על הלב ונהיה כנים עם עצמנו באמת, נראה כי בשנים האחרונות ההתלבטויות המרכזיות שלנו בשעות הפנאי הן האם לצפות בעוד סדרה בנטפליקס, או ללכת הפעם דווקא על סרט בשירות ה-VOD בחברת הכבלים שאנו נמצאים בה. בינינו, כמה מאיתנו עדיין קוראים ספרים בשעות הפנאי? אז עם כל הכבוד הראוי למסכים, אין ספק שהחוויה של קריאת ספר היא מעשירה ומפתחת הרבה יותר, ובדרך כלל גם הרבה יותר מעניינת מתוך האפשרות שלנו לקחת את הסיטואציות השונות לאן שאנחנו רוצים באמצעות הדמיון, בניגוד למדיום הטלוויזיוני שמגביל אותנו מחשבתית ולא נותן לנו את האפשרות להפליג איתו. ואם אתם מחפשים ספרים שלא תוכלו להוריד מהם את העיניים לרגע, אתם בהחלט צריכים לשקול את הז'אנר הנפלא של ספרי המתח. אנחנו רוצים להמליץ כעת על כמה כותרים ששווה להכיר.

עת לחמול/ג'ון גרישם

אם אתם מחפשים את הספרים המעניינים, החדשים והטובים ביותר, בהחלט שווה להיכנס לאתר סטימצקי או לבקר בחנויות בקרבתכם, שם יש כמה ספרי מתח מומלצים שכדאי לנסות. הספר הזה של אחד מסופרי המתח המפורסמים של העידן שלנו מביא לנו גם מקרי רצח מורכבים, גם שוטרים עם סכסוך פנימי וגם דילמות משפטיות מרתקות. אנחנו לא הצלחנו ממש להפסיק באמצע ובטוחים שגם אתם תרגישו אותו דבר.

הסודות של מארה דאייר/מישל הודקין

מארה מתעוררת בבית החולים בלי לזכור איך הגיעה לשם. בהמשך היא מגלה ששרדה תאונה קטלנית בה נהרגו כמה מחבריה הטובים. משם והלאה העלילה מתפתחת וכוללת הרבה דמיונות, חזיונות מהעתיד וניסיונות להבין בדיוק מה קרה, כשכל זה על רקע מערכת יחסים מיוחדת דרכה הסיפור מתפתח בצורה מפתיעה במיוחד.

בשביל מה כל זה/רמי מארק רום

יצירה מקומית מרתקת של כותב ישראלי שכדאי לכם לקרוא בזמן הפנוי שלכם. לכאורה, עלילה בסיסית של שוטר לוודאי שחוזר למחוזות ילדותו על מנת לאתר אדם שנעדר. בדרך הוא מגלה הרבה מאד דברים מעניינים ומפתיעים ובעיקר נחשף לדמויות ולסיפורים של אותם אנשים שקופים שכולנו נתקלים בהם ביום יום ולרוב אפילו לא מתייחסים אליהם.

תעלומות, שקרים וטוויסטים: ספרי מתח מומלצים שאי אפשר להפסיק לקרוא

על עצמות המתים/אולגה טוקרצ'וק

צעירה שחיה בגפה ומעדיפה את חברת בעלי החיים ואף פוטרה לאחרונה מעבודתה כמורה, מגלה גופה של שכן ביום בהיר. משם מתחילה סדרה מרתקת של מיתות משונות בכפר בו היא חיה, כאשר היא נרתמת למלאכה ומנסה לסייע לכוחות המשטרה המקומיים לפענח את המקרים המוזרים.

מוות על הנילוס/אגתה כריסטי

לינט רידג' היפהפייה נרצחת על ספינת תענוגות ששטה בנהר הנילוס. כל אחד מהנוסעים הוא חשוד ולמרבה המזל הבלש פוארו שנמצא גם הוא הסיפון יורד לעומק הדברים ומנסה להתיר את הקשרים הרבים הכוללים משולשי רומנטי, ירושות בסכומי עתק והרבה תככים ומזימות.

הבן האובד/גרג הורביץ

ילד שנלקח בגיל צעיר מבית יתומים ועבר תכנית אימונים מפרכת של הממשלה שהכשירה אותו לבצע משימות מיוחדות וסודיות, מחליט לברוח מהחיים הללו ולהפוך לאיש צללים שמגיש את העזרה שלו רק לנושאים ביותר שזקוקים לה באמת. הרבה מאד אקשן עוצר נשימה.

משחקי הכאב/אביתר סמולסקי ואילה בת שאול

דרמת מתח פסיכולוגית שמביאה את סיפור של רופא מומחה לכאב שנמצא ללא רוח ברכבו לאחר שנרצח ככל הנראה. הסיפור עובר דרך הגופים הגדולים ביותר במדינה ולא יאפשר לכם להניח את הספר מהידיים לרגע.

לסיכום – יש כאן כמה המלצות שבהחלט כדאי לברר עליהן עוד ואנו ממליצים בחום על כל אחד מהספרים הללו!

שאלות בנושא תעלומות, שקרים וטוויסטים: ספרי מתח מומלצים שאי אפשר להפסיק לקרוא

תעלומות, שקרים וטוויסטים: ספרי מתח מומלצים שאי אפשר להפסיק לקרוא
נגישות
גלילה לראש העמוד