הקמת אתר עסקי: כיצד שרת וירטואלי יסייע למנף את ביצועי האתר?

אתר עסקי הוא רכיב חיוני עד קריטי בפעילות השוטפת של עסקים רבים. לא מפתיע לכן, שהם מחפשים מגוון דרכים, להבטיח שהאתר יתפקד בצורה אופטימלית. אחת הדרכים הבסיסיות והיעילות להשיג זאת, היא להשתמש בשרת וירטואלי. אלה כמה נקודות מפתח, שחשוב לדעת על כך:

מה זה שרת וירטואלי

שרת וירטואלי הוא סוג של שרת שמוגדר בתוכנה, אשר רץ על גבי שרת פיזי. שימוש בשרת וירטואלי בענן, מאפשר לשלב את היתרונות של שרתים מיוחדים אלה (גמישות, עלות נמוכה ועוד) עם היתרונות של מחשוב ענן (גמישות בצריכה, תשלום רק ובדיוק בהתאם להיקף השימוש). בכך, מתקבל שרות רב עוצמה ורב תועלות.

אי תלות במגבלות החומרה

בשונה מרכישת שרת פיזי ושימוש בו, שימוש בשרות של שרת וירטואלי מאפשר לכם לדלג על כל הנושא הטיפול הפיזי בשרתים. מגבלות המשאבים שהם חלק מהמפרט הפיזי של שרת – זיכרון, נפח אחסון וכדומה, "שקופים" עבורכם כלקוחות של השרות. אם אתם זקוקים מדי פעם בבת אחת, למשאבים רבים מהרגיל (למשל סביב מבצע או חג), קל לממש זאת.

הקמת אתר עסקי כיצד שרת ווירטואלי - יסייע למנף את ביצועי האתר

להפנות משאבים למה שחשוב

כאשר הורדתם מעל כתפיכם את העול של הטיפול הפיזי בשרתים ומגבלותיו, צמצמתם את ההשקעה ברכישות ובשדרוגים. אגב, זו היא גם לרוב השקעה שמתבטאת בהוצאות גדולות מראש, בבת אחת. בשונה מכך, שרותי ענן מאפשרים לשלם בצמוד לשימוש ובהתאם לו. כעת נשאלת השאלה, מה עושים עם התקציב שהתפנה? התשובה היא, שניתן להפנות זאת לקידום מטרות חשובות יותר (לכם) מבחינה עסקית. וגם זה יכול להתבטא אגב, בעוד השקעה בשיפור תפקוד האתר עצמו.

גמישות פורצת גבולות

שרתים וירטואליים מספקים גמישות פעולה רבה במיוחד, להקמת שרתים מהירה, ביצוע שינויים זריז, בדיקות וניסיונות זמניים ועוד. גמישות זו, מסייעת להפיק מהאתר את התועלות העסקיות השונות שגלומות בו. אם מסתכלים על אתר אינטרנט כעל "סניף וירטואלי" של העסק, ניתן לומר שבצורה כזו עושים בו דברים שלא יאומנו בסניף פיזי רגיל. הדבר שווה ערך, ליכולת להגדיל ולהקטין את משרדי ומבני העסק מרגע לרגע, לפי הצורך, להזיז קירות, לבטלם ולהקים חדשים – הכול בכמה הקשות מקלדת ולחיצות עכבר.

סיוע לקידום

קידום אתרים הוא בדרך כלל היבט חשוב מאוד של השיווק כיום. זו היא פעילות, שדורשת כניסה לפרטי פרטים טכניים רבים והיא נלקחת בחשבון, גם בבניית אתר וגם בעדכון השוטף של תכניו השונים. מסתבר שתרומת השרת הווירטואלי לביצועי האתר, מתבטאת גם היא בהשפעה חיובית על כך. הסיבה לכך, היא שמנוע החיפוש של גוגל לוקח בחשבון זמינות וגם את מהירות הטעינה של עמודי אתרים שונים.

לסיכום

בעזרת שימוש בשרות של שרתים וירטואליים, תשפרו את יכולתכם להוציא את המיטב מהאתר העסקי. אם נוסיף לכך את היתרונות של שרת מסוג זה לעסקים בכלל, רואים שזו היא בחירה די טבעית.

שאלות בנושא הקמת אתר עסקי: כיצד שרת וירטואלי יסייע למנף את ביצועי האתר?

הקמת אתר עסקי כיצד שרת ווירטואלי יסייע למנף את ביצועי האתר
נגישות
גלילה לראש העמוד