טיפוח טבעי: כיצד שמן נר הלילה מועיל לטיפוח עור הפנים?

עור הפנים אומר עלינו הרבה ומשפיע רבות על סך ההופעה, אך הרבה פעמים הוא אינו במיטבו, אם בשל תזונה לקויה, טיפול שגוי, או בעיות גנטיות, ועל כן טוב לדעת שניתן לשקמו – לגרום לעור הפנים להיראות הרבה יותר חלק, נעים ורענן, ופה אתן מוזמנות להכיר את שמן נר הלילה. מדובר בשמן נהדר שאינו רק מוביל לתוצאות אסתטיות מוכחות, אלא שגם ניחן בסגולות רפואיות, ועל כן שמן נר הלילה אינו רק פריט קוסמטי טיפולי, אלא גם תוסף בריאותי.

קרם פנים מבוסס שמן נר הלילה

שמן נר הלילה מהווה מרכיב מהותי במגוון מוצרי קוסמטיקה טבעיים, כאלן שמבקשים להימנע מחומרים מלאכותיים ומסוכנים. כך למשל ניתן למצוא את שמן נר הלילה גם בקרם פנים. קרם פנים על בסיס נר הלילה מוביל לשמירה על פנים בריאות, קורנות ונעימות. לצורך הדוגמה קרם פנים שכולל חמאת מנגו ושמן נר הלילה מבית "מיכל סבון טבעי" מזין בקלות וביעילות את עור הפנים לאורך זמן, והוא מתאים לעור פנים רגיל או מעורב. כמו כן, הוא כולל מגוון שמנים נוספים, כל אחד והיתרונות הייחודיים לו.

רכיבים

שמן נר הלילה עשיר במגוון חומצות שומן חשובות (בעיקר מסוג אומגה 6 וחומצה לינולאית), והוא מכיל מגוון חומרים נוספים שמחזקים את תאי העור ומגנים עליהם, כך שהוא מוביל להתחדשות כוללת. כמו כן, טוב לדעת ששמן זה מתאים לכל סוגי העור, והוא במיוחד אידאלי עבור אזורים רגישים בהם העור עדין, קרי האזור שסביב העיניים. עוד מעניין לדעת ששמן זה אינו תומך רק בעור, אלא גם בציפורניים ובשיער.

שמן קסם

לצד הנאמר, נרחיב ונציין שיש שמכנים את שמן נר הלילה כ"שמן קסם", וזאת כי הוא מוביל לריפוי משמעותי, במיוחד כשעור הפנים נראה רע, אם בשל בעיות אקנה (בעיקר נגרמות בגיל ההתבגרות) ואם בשל בעיות גירוי ויובש (בעיקר נפוץ בגילאים מבוגרים), פשוט כי הוא משפיע באופי ישיר על המערכת ההורמונלית של העור ומכיל נוגדי חמצון מרובים. כמו כן, שמן זה אידאלי עבור סוג עור רגיש ושסובל מאלרגיות.

טיפוח טבעי- כיצד שמן נר הלילה מועיל לטיפוח עור הפנים

מעט אודות מיצוי החומר

בכדי להפיק מגוון מוצרי טיפוח יעילים לעור הפנים, נדרשים להשיג פרחי נר הלילה ולכבוש אותם בשיטה קרה, עובדה שמסבירה מדוע מדובר בחומר שנחשב יקר. עוד נציין שבכדי למצות את התוצר היקר כראוי הכרחי לשמור אותו במקום קריר בטמפרטורה מבוקרת, וזאת כי הוא נוטה להתחמצן מהר.

מהנה ויעיל

מכאן שאם את מבקשת לשמור על עור הפנים, ליהנות מהחיוניות שיש לטבע להציע ולגלות מחדש את הנראות הקורנת, את מוזמנת להכיר מוצרי טיפוח מבטיחים וטבעיים – את אחד משמני האנטי אייג'ינג שנחשבים יותר יעילים. לאור הדברים רק צריך לרכוש קרם פנים איכותי ושמכיל כמות נכונה של שמן נר הלילה, ותוך זמן קצר לבחון את התוצאות במראה.

שאלות בנושא טיפוח טבעי: כיצד שמן נר הלילה מועיל לטיפוח עור הפנים?

טיפוח טבעי כיצד שמן נר הלילה מועיל לטיפוח עור הפנים
נגישות
גלילה לראש העמוד