בניית אתר: 5 דרכים מעולות לעשות זאת!

אתרי אינטרנט הפכו כבר מזמן לחלק אינטגרלי בחיינו, תוך שאתרים הם הקשר הראשוני עם הלקוח או כל גולש המתעניין בתחום ספציפי.

כיום ישנם מגוון סוגי של אתרי אינטרנט, כאשר אתר חייב להיות מעוצב בהתאמה למוצר או למסר שרוצים להעביר בזכותו, כמו גם רספונסיבי לטלפונים חכמים אשר הם אחת מדרכי ההתחברות העיקריות לרשת.

אם אתם רוצים לבנות אתר, בין אם מדובר באתר לעסק שלכם, בניית אתר למשרד שלכם, לחברות, לארגון או לשם כל  יוזמה רעיון ואפילו אם מדובר בבניית אתר לילדים – חשוב שתדעו מהן הדרכים לבנות אתר בצורה מעולה!

בניית אתר

אז כיצד מתחילים?

לפני שנפרט אודות הדרך הנכונה והחכמה לבנות אתר אינטרנט, חשוב שתדעו כי כדי לבצע את הבנייה ניתן לפעול בכמה דרכים שהראשונה היא בנייה של אתר בפלטפורמות חינמיות תוך שכיום ישנן שלל אפליקציות לבנייה שמאפשרות ביסוס אתר על תבניות קיימות ומכן הוזלת עלויות ותשלום רק על הדומיין.

בנוסף ניתן ליהנות מבניית אתר בסיסי אשר באמצעותו ניתן ליהנות מתבניות בסיסיות והקמת אתר במחיר אטרקטיבי, או שניתן לפנות אל החברות המתמחות בתחום כדי ליהנות מכזה מותאם אישית לכם ולעסק שלכם, ושיהיה מיוחד ומושך.

כיצד בונים אתר לבד?

אם החלטתם להשתמש באפליקציות ותוכנות חינמיות שמתאימות לעסקים מתחילים, ליזמים ואפילו לשם בניית אתר לילדים, חשוב שתדעו כי ישנן 5 דרכים מעולות לבנייה:

בחירת תבנית

בחרו תבנית אתר שמתאימה לקונספט של האתר שלכם ולתכנים שאתם רוצים להכניס באתר. לדוגמא: אתר שיש בו תמונות רבות חשוב שיהיו בו סליידרים המאפשרים החלקה של התמונות ודפדוף בהן. אתר שמכיל בעיקר תוכן חשוב שיהיה מותאם לתוכן וכזה שבנוי בוורד פרס השם את הדגש על תוכן יותר מאשר על תמונות וכמובן שיהיה מותאם לצפייה במסכים שונים כמו מחשב נייד, טאבלט, מובייל ועוד מסכים.

עיצוב האתר

למרות שבנייה באופן עצמאי מאפשרת תבניות קבועות, עדיין מומלץ לנסות לבצע עיצוב ייחודי לאתר. נסו שהתמונות שאתם מוסיפים יהיו מקוריות ומעוצבות בצורה ייחודית, בדקו כיצד אתם יכולים לבצע שילובים נכונים של אימג'ים בדפים השונים, ונסו להבין כיצד אתם יכולים לבנות אותו כך שהוא יראה מיוחד מבחינת הצבעים, הצורות שיש בו והאימג'ים.

בניית אתר

נוחות

אלמנט נוסף שיש לשים עליו דגש בעת בחירת אתר הוא נוחות לגולש. שימו לב כי האתר שלכם נוח לגלישה וחיפוש וכי הוא מנחה את הגולש בכל צעד במעברים בין הדפים. אתר טוב עליו להיות כזה שהגולש יכול לשהות בו שעות רבות תוך שהוא עובד בין עמודי האתר, בוחן תמונות ובסופו של דבר מגיע בקלות לעמוד יצירת הקשר.

הנעה לפעולה

שימו לב כי אתם מניעים את הגולש לפעולה. המטרה העיקרית של האתר היא שהגולש יצור קשר לרכישה או לשירות. בשל כך יש לשתול קישורים במקומות מתאימים אל הצור קשר תוך שחשוב להיעזר במומחים בכתיבת מיקרו קופי לאתר, ויש לבדוק כי התוכן שיווקי איכותי ומניע לפעולה.

זמני תגובה

לאחר שבניתם את האתר שימו לב לזמני התגובה שלו. חשוב שאתר יגיב במהירות לכל קליק ופעולה בתוכו וזאת על מנת שהגולש יוכל לקבל את כל המידע שהוא רוצה במהירות. כדי לקבל זמני תגובה מהירים ולהימנע מנפילת שרת, שימו לב כי אתם מאחסנים את האתר בחברת אחסון אתרים שיכולה לצמצם נפילות שרתים ולהקנות לכם זמני תגובה מהירים ואחסון מושלם לאתר שלכם.

לסיכום, אתר אינטרנט הוא הכרחי ואין זה משנה באיזה תחום אתם עוסקים, לכן זה הזמן להתחיל ולבנות את האתר שלכם שיהיה הקשר הראשון אך גם הטוב ביותר מול הלקוח.

שאלות בנושא בניית אתר: 5 דרכים מעולות לעשות זאת!

בניית אתר
נגישות
גלילה לראש העמוד