טיול סגווי: אלה המסלולים המומלצים ביותר!

אם אתם מחפשים אחר דרך נפלאה להעביר יום באחת הערים בארץ וליהנות מטיול מאתר לאתר ללא מאמץ בימי האביב היפים – חשוב שתדעו כי באמצעות טיול על גבי סגווי ניתן לארגן מיום מושלם לבד, עם בני הזוג, ועם כל המשפחה!

אבל מה זה סגווי? ואיזה מסלולים הינם המומלצים ביותר? הכל בהמשך.

טיול על גבי סגווי הפך נפוץ ולא בכדי וזאת בעיקר שבאמצעות כלי זה אפשר ליהנות מטיול קל ומושלם בין שלל אתרים ומסלולים.

טיולי סגווי

אבל מהו סגווי?

סגווי הינו כלי תחבוה שיש לו שני גלגלים והוא פועל על חשמל. כלי תחבורה זה מתקדם בהתאם לרכינה של הרוכב על הכלי: מה שמניע אותו להמשיך הלאה אל הדרך או אחורה במקרה של רצון לחזור ולבצע פנייה.

רכיבה על כלי זה מתאימה לכל רוכב מגיל 16 ומעלה תוך שעל גבי כלי התחבורה הזה ניתן לרכב במהירות של עד 20 קילומטרים לשעה.

בשל הפופולאריות שלו והיכולת של הסגווי להגיע לכל מקום בקלות, החלו חברות שונות להציע שלל מסלולים תוך שניתן לנסוע על סגווי בעיר, בכפר, במסלולי אופניים ובכל מקום שבו הוא יכול לנוע בחופשיות.

 אז אילו מסלולים מומלצים לטיול כזה?

כדי שתוכלו לצאת את המסלולים היפים היותר בעונת האביב והקיף, הכנו לכם רשימה של מספר מסלולים מומלצים:

טיול בירושלים

סגווי מתאים במיוחד לטיול בעיר ירושלים העתיקה והיפה שם ניתן לשלב חווית רכיבה על כלי התחבורה ללא מאמץ עם נופים יפים ותצפיות והגעה אל שלל אתרים בעיר. באמצעות הסגווי ניתן להגיע אל מרכב העיר, או השוק ושכונת נחלאות, אל שכונת עין כרם היפה, כמו גם אל המושבה הגרמנית שנחשבת סוג של תל אביב הקטנה.

עוד ניתן ברכיבה קלה להגיע אל תצפיות מרהיבות כמו התצפית שבטיילת ארמון הנציב, או אל הרים כמו הר הצופים, הר הזיתים, אל שכונות יהודיות ונחלים הסובבים את העיר.

חשוב לדעת כי בעיר ירושלים ישנם מגוון מסלולים המיועדים לנסיעה בסגווי כאשר בעיר ישנם שלל מעברים שאין בהם את הצורך בתנועות חדשות. נסו למצוא מסלולי סגווי בירושלים שיקנו לכם את המסלול הטוב והרצוף ביותר.

טיולי סגווי

טיול בזיכרון יעקב

דרך נוספת להנות מטיול באמצעות כלי רכב זה היא באמצעות נסיעה בזיכרון יעקב החל מרחוב המייסדים עד לגבעת הראשונים ונסיעה רצופה השבילים היפים של העיר.

בזיכרון ניתן לפקוד שלל מקומות המשקפות את ההיסטוריה של ארץ ישראל, תוך שניתן להגיע אל תצפיות יפות, אל המדרחוב היפה של זיכרון, ואתרים חשובים בהיסטוריה היהודית.

עוד מומלץ בטיול בזיכרון להגיע אל הרי מנשה ויקבי כרמל, אל אורוות הברון רוטשילד ליד המייסדים הראשונים תוך שטיול כזה מומלץ בעיקר בימי שישי בהם המדרחוב בזיכרון יעקב שוקק חיים!

טיול בקיסריה

את המסלול בקיסריה תוכלו להתחיל דווקא ממועדון הגוף שבמקום ומשם לצאת אל הווילה הרומית, אל קו המים המקסים, ואף אל העיר העתיקה. באזור ניתן לטייל ולהגיע אל החוף שבקיסריה תוך הנאה ממזג אוויר מושלם!

טיול בנמל יפו

נמל יפו הינו אידילי לטיול בסגויי כאשר הטיול מתחיל מהטיילת של תל אביב עד לנמל וליפו העתיקה, משם אל מגדל השעון, אל חוף הים ושאר מסלולים ותצפיות מרהיבות שניתן ליהנות מהן בנמל יפו כמו גם בנמל תל אביב.

טיול בחיפה

בחיפה ישנן מדרכות רחבות ושלל כבישים ומסלולים המתאימים לטיול סגוויי בעיר העתיקה והיפה הזאת. הגיעו עם כלי התחבורה אל אזור הכרמל, האיים הבהאיים, אל המושבה הגרמנית, תוך שאת הטיול מומלץ להתחיל בשער פלמר שם ניתן ללמוד יותר על ההיסטוריה של המקום.

לסיכום, טיול בסגווי הינו טיול כיפי ובלתי נשכח ולכן עונת האביב היא עונה נפלאה ליציאה לטיול כזה עם כל החברים, האוהבים והמשפחה.

שאלות בנושא טיול סגווי: אלה המסלולים המומלצים ביותר!

טיולי סגווי
נגישות
גלילה לראש העמוד